x I know you miss me V_V | Anys NADHILAH

I know you miss me V_V

March 13, 2012

(●´∀`)vI know you miss me  * sedutan daripada mentor lepas , hahaha !oke dah .. Ada sesiapa rindukan saya x ? huhu
sedut gambar tua2 dulu

Assalamualaikum !
 lama dah tak hupdate belog ni , rasa nya macam dah bersawang , bertahi cicak lagi . hahahahaha .. opss....ehem.... banyak sangat sebab belog ni tak berhupdate ,. hampeh V_V

1. malas
2.tak ada idea
3. internet tak ada

alasan yang ketiga tu paling betul pon .! hehehehe (´・∀・`)ノ

ni pon tak taw nak update apa ni , update blog ni pon ni supaya tak rasa bosan yang teramat ok.. fine ..lalala .. ahhh bosan , kenapa saya bosan ? kenapa ???? kenapa ? haha ..sepanjang seminggu rumah saya xda internet connection ., Popteen lah yang menjadi teman setia , tiap2 hari saya baca ,..♪(*^ ・^)ノ⌒☆


saya memang suka sangat majalah ni walaupun , saya tak faham satu huruf pon ;(  saya tunggu untuk english version !! whuaaa !!! harap2 post kali ni dapat melepaskan rindu saya terhadap blog ni dan kalian2 semua. ceit ..(o^ー')

i miss u all ! bai bai <3





15 comments

  1. hahaha internet xdaaa rupanyaaa!patutlaaa senyap jer.... kehkehkehh :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha . mr clive la nampak sgt rindunyaa , hahaha .. gurau2 .. yola..sedih tol , huhu

      Delete
  2. haha..ni mesti tengok pic je kan??

    ReplyDelete
  3. kehkehkehkeh.... tak paham xpe...
    janji bley tgk gambar cantik2...

    ReplyDelete
  4. lyn gambar je, agak2 cantik tu hayati je lah kan.. konon2 macam hayati jalan cerita majalah tu.. hoho ;p

    ReplyDelete
  5. yeah sis.. you know I miss you.. wehehe (;

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi m,, hehe . alolo , cyannya , miss you too ^__^

      Delete
  6. hee...internet takde tak boleh nak buat apa la kan...heee...

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Anys NADHILAH. Design by FCD.